Manchester City’nin Premier Lig şampiyonluğunu geri kazanma umutları, West Ham karşısında aldığı darbeyle önemli ölçüde sarsıldı ve takım, Mikel Arteta’nın Arsenal’inin dokuz puan gerisinde kaldı.
City, Arsenal’e karşı hâlâ bir maç eksiği olsa da, London Stadium’daki beraberlik, şampiyonluk yarışındaki rakiplerine baskı kurmak için kaçırılmış bir fırsat gibi göründü.
Aradaki farkın giderek açılmasına ve City’nin son dönemdeki istikrarsız performansına rağmen, Pep Guardiola şampiyonluk yarışının hâlâ devam ettiğinde ısrarcı.
Zorlu duruma rağmen Guardiola, şampiyonluk yarışının bittiği sorulduğunda kararlı bir tavır sergiledi.
“Henüz bitmedi. Kim söyledi bunu? Kaybetmedik. Devam edeceğiz,” dedi. “Arsenal karşısında 9 puan fark çok büyük ama oldu işte. Evimizde bir maçımız var, bu yüzden sonuna kadar denemeliyiz.,Mümkün olmazsa şampiyonu tebrik ederiz ama denemek zorundayız.”
Teknik direktör, bu zor dönemde takımının karakterini hemen savundu.
“İnanılmaz bir takımımız ve ruhumuz var. Madrid’de inanılmaz bir çaba gösterdik. Son iki maçta çok, çok daha iyi oynadık,” dedi Guardiola.
“İnanılmaz bir takımız. Çok iyi oynuyoruz. Oyuncularımız devam edemeyecek hale gelene kadar mücadele ediyorlar. Ancak kalitemiz varken yeterince gol atamadık ve onlar da bizi cezalandırdı. ”
Guardiola. “Fazla tehditkar olamadık ve bundan hoşlanmıyorum. Oyuncularınızın son üçte birde kıvılcım yaratması gerekir” dedi.

ENFIELD
HACKNEY
HARINGEY
ISLINGTON











